Ännu en vecka

Min helg var min helg ;) Christian kom i torsdags och åh, så bra det kändes. Hade en trevlig och mysig helg tillsammans med honom. Synd bara att det blir lika hemskt som förra gången när han åker igen. Men det gick ju bra den här månaden, så jag hoppas och tror att den följande går lika bra. Egentligen är det väl bra att han drar igen, så att han kan komma hem snart.. :)
Ja, positiva tankar. Tyvärr blev det en dag mindre att umgås med honom, då han åkte hem för några timmar sen istället för i morgon. Synd.. Men bättre än ingenting, antar jag.
Nu får jag sysselsätta mig dom närmsta veckorna igen, då. Nejdå, det ska gå bra det här :)

Rekommenderas: Frack

Tell
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0