Something dull

Ibland...
Ja, jag sitter lite själv här. Inte jätteroligt, men känner att det kanske är okej - eftersom man inte alltid måste umgås med folk. Även om det är bra mycket roligare. Aja..

Skolan har börjat och börjat ordentligt. Nu vet man att det inte är lång tid kvar - bara en massa veckor. Projekt, film, engelska, svenska, samhäll, ARL, söka jobb, söka skola, söka hjälp. Nej, kanske inte hjälp, men inte långt ifrån. Jobbigt att vara student som snart är icke-student. Mest är man väl orolig över jobb, men känner ändå att man får ta det som det kommer. Det är ju inte som om jag inte ligger i och söker. Men, det finns ju mer än jag som letar nu. Jobbigt, jobbigt. Men men, jag ska inte klaga.

Lördag blir det Enköping till min käre bror som gör lumpen där - ska skratta lite gott åt honom ;)

Rekommenderas: Kläder

Time
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0