En till två månader

Borta...
Skolan är som vanligt, mycket att göra med egentligen ingenting att göra. Och då får man inte lust att göra nåt och då bilr det inget gjort. Hm.. Ja, det är inte mycket att göra åt saken än att bita ihop. Jag menar, det är ju inte mycket mer än två månader kvar. Det som pockar på mest uppmärksamhet är väl projektet - måste verkligen skriva klart den där boken. Jobbigt, jobbigt, men det är något som jag ska tvinga mig till. Jobba, jobba ;) Och köra, köra - körkort måste, borde, fixas innan studenten också. Oh, herregud.

Och så var man ensam. Min käre Christian har lämnat mig och åkt för att kriga. Nejdå, han har inte direkt lämnat mig och han ska inte precis kriga. Men han har lämnat Sverige för att fixa och trixa i Kosovo - viktig och riktig han, serni :) Usch, det har bara gått en dag och det känns redan riktigt tomt. Min telefon låter inte så mycket... Som tur är får han faktiskt ringa gratis därifrån, men det händer ju inte varje dag det heller. Vi får helt enkelt värna om de stunder där vi faktiskt hör av varandra. Men det kommer gå bra - han är ju inte borta 7 månader i sträck. Han kommer ju hem om en månad, som närmast :)

Rekommenderas: Sheldon

Tick
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0