En gång är tre gånger

Trött...
Det har inte blivit mycket sömn i helgen, vilket säkert är mitt eget fel, så vi skyller inte på nån annan tycker jag. Fast sömnen inte tycker om mig så har det ändå blivit en bra helg.
Hade en trevlig dag i Örebro med min kära Fröken Lund, med shopping och bio. Alice in Wonderland! Den var riktigt bra. Älskar Tim Burton och Älskar Johnny Depp - så jag var rätt lyrisk där inne i biosalongen. Dessutom var animeringen inte helt värdelös heller, och Helena Bonham-Carter är ju alltid lika strålande hon också. Bra bra, helt enkelt :) Hela den dagen var trevlig och rolig, efteråt kom lille Christian och Anders och hämtade mig - synd bara att inte fröken kunde följa med, men det får bli en annan gång ;)

Okej, gårdagen var lite deppig. Åkte hem till Karlskoga och kände mig helt värdelös hela dagen, tills Alexander erbjöd sig att dra med mig till sina polare - då sa jag väl okej då, och så mådde jag lite bättre sen. Tackar för sällskapet, allesammans :)

Rekommenderas: Kostymfilm

Snowing
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0