Tortuga

Slutet...
Nu är det slut på det roliga. Idag är det söndag och det enda jag har att se fram emot är... Nästa helg? Tja, det kan man väl säga. Okej då, jag har ju det rätt gött. Jag är ju faktiskt i Karlskoga hela veckan, och nästa, och nästa, och nästa. Så jag ska inte klaga. Men måste säga att jag inte känner mig ett dugg taggad för praktik på KT. CTV ser jag fram emot som fan just nu, men KT skulle jag helst slippa. Hoppas bara att jag bevisar mig själv fel där. Jag ska ge dett några tappra försök. Det är ju bara två veckor. Men är riktigt taggad för CTV - bara för att jag inte har någon som helst aning om vad jag kommer få göra där :)

Det är kallt! Har varit hos Christian nu i fyra dagar och jävel vad kallt han har hos sig. Och det blir ju inte bättre av att man går utanför dörren. Men vi har klarat oss rätt fint ändå - värmt varandra ;) Men ska snart hem och det känns ju mindre bra. Skulle helst vilja vara kvar ett tag till. Länge till... Men men, det kommer inte hända än på ett år eller så, och det får man väl leva med. Han åker iväg en vecka nu, men får i alla fall träffa honom till helgen.

Saknar lite kompisar nu. Har som sagt vart här ett tag och innan det så hade jag inte mycket tid  och jag känner mig riktigt dålig att jag inte har tagit mig tid att umgås mer. Jag får fan ta och skärpa mig. Skärpning!

Rekommenderas: Snickers-glass

Glow
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0