Somewhere where I'll be

Tro inget...
Skrev den där föregående i ett ögonblick av att vilja skapa något. Ville leka duktig och få fram känslor i en text. Lyckas jag? Ingen aning. Den som vill kan väl berätta.

Hm. Helgen har varit skön. Lugn, som vanligt när jag är med Christian, men skön. Vet att han inte vill sitta still som vi oftast gör, men det finns inte så mycket att göra i Hallsberg - eller nånstans - som inte kostar massa pengar. Då kan man glo på film, käka gott och ha det mysigt istället :)
Två veckor tills jag får träffa honom igen.. Jobbigt. Men nyttigt, så klart. Alltid nyttigt för oss just nu.

Sunne till helgen. Då blir det fest! Ha, nejdå, men det ska bli kul tänkte jag i alla fall. Och nej, du får inte veta vad vi ska göra. Mysig helg, kan jag bara avslöja ;)

Rekommenderas: Nära & kära

Inter
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0