Let's boogie right

Lugnt...
Det känns rätt gött nu. Jag har läst ut två böcker på typ tre-fyra dagar och det känns verkligen som om jag är på väg tillbaka. En bra bok får mig alltid lugn och min hjärna slutar snurra. Det är så skönt att på känna så ibland, när nästan allt annat omkring en är kaotiskt. Men, vad är livet utan kaos. Mitt kaos är i alla fall organiserat. Enligt mig, i alla fall ;)

2010 känns inte så mycket annorlunda än 2009. Kommer inte riktigt ihåg mitt 2009. Ska försöka. I början hände inte mycket. Praktik och Buddy Holly. Sommaren var kort och lång på samma gång. Göteborg, jobb, jobb, sol, jobb, jobb, jobb, Uppsala, jobb, Malmö. Sjukling till polare - men lite Charlottenberg vart det också. Sedan började skolan igen och mitt största äventyr hitills. Bara någon vecka in på skolåret träffade jag min pojkvän och sedan gick allt otroligt fort och nu sitter jag här, år 2010, och vet inte riktigt hur jag hamnade här. Men, varför ska man veta allt? Tråkigt livet skulle vara då. Så välkommen, det nya året! Jag vill bara leva och leva gott - på alla sätt och vis.

Rekommenderas: Marabou Daim

Correct
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0