Jag är nöjd. Idag.. ;)

Ofta...
I morgon är det sista dagen på KT :) Jag trivs rätt bra med det. Idag var min andra och tredje artikel med i tidningen och på lördag kommer en fjärde. Det är faktiskt lite roligt, för jag trodde aldrig att dom skulle publicera något som hade skrivit. Jag menar, jag kan ju knappt ens blogga ^^ Men tydligen dög det - med vissa ändringar, men inget som ändrade hela artikeln.

Helgen får bli lugn och skön, har jag bestämt. Men ska till min hallsbergare, så jag vete tusan om jag kommer få rätt. Ska jag i alla fall sova. På natten... Okej, jag ska äta kött! Det vet jag att kommer få, för han tycker också om det ;) Annars ska väl han fixa lite bilar och grejer, så jag får väl städa - som vanligt. Men jag klagar inte. Jag får ju faktiskt mat, plats att sova och han hämtar och skjutsar mig från och till Örebro - och ibland i Karlskoga. Så det minsta jag kan göra är faktiskt att städa och tvätta och så medan han gör annat. Det är ju inte som om jag har något bättre för mig, eller hur?

Rekommenderas: Varmt bad

Urban
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0