Helgspecial

Nice...
Trevlig helg i sällskap med trevligt sällskap. Startade med bra musik och dans, övergick till film och bowling och film och slutade med lite sömn. Bra var det :)

Är nu i Karlskoga igen och det känns skönt. Vill så klart vara jättelat och stanna hemma från praktiken hela veckorna, men det kan jag ju inte. Dessutom skulle det bli otroligt långtråkigt, så jag klarar mig nog med att gå iväg till CTV.
Just nu sitter jag och väntar på att min Mr Man ska pallra sig hit. Han drack lite mycket igår och har varit lite bakis, så jag får väl va snäll mot honom ikväll. Eller inte... Ja, jag väljer nog det senare alternativet - det låter roligare. Och mer givande. Ja, vi säger så.

Rekommenderas: Corona med lime

Patriot
*

Kommentarer
Postat av: ida

nästa gång måste det bli corona med lime!

2010-01-31 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0