Helgen är min

Ensam...
Jaha, då är man ensam igen för en veckas tid. Okej, ensam och ensam, stämmer väl inte riktigt - men saknandes igen. Helgen har varit lugn med båda männen i mitt liv hemma - bror och pojkvän. Vart inne och glott på film och liknande, båda har jävlats med mig, precis om de brukar göra. Allt har varit som vanligt alltså. Jävla synd att det tar slut så fort bara... Christian drog för några timmar sedan och Alex drar om några timmar. Så man blir ensam igen.
Och Fru Lund kommer ju inte tillbaka förrän jättelänge och ingen bor ju här. Okej, jag har annat folk att ringa till, så jag ska väl inte klaga. Men ändå - jag vill klaga.

Och en till vecka på KT väntar. Jag hade rätt om att det inte var min grej. Tragiskt att man verkligen inte vill till sin praktikplats. Jo, det är helt okej medans jag är där, men att komma dit är ju problemet. Det är sååå jobbigt att kliva upp ur sängen när man verkligen inte vill dit man ska. Men, så är det väl att vara vuxen.

Måste till Sunne någon gång också...

Rekommenderas: En varm dusch

Obsticle
*

Kommentarer
Postat av: ida

Uschusch, denna skaknad.. Och inga (iaf inte de man vill) vänner i närheten, darlig, jag vet hur du känner.

Sunne, när sker detta? Ta några dagar ledigt från din arbetsplats (ja man får göra så när man är vuxen) och kom till Sunne före onsdag ;D

2010-01-17 @ 18:44:49
URL: http://arton.webblogg.se/
Postat av: Ida

Ja, västvärmland väntar på dig! :D

2010-01-19 @ 12:50:07
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0