Munchkin

Attans...
Helgen har varit skön och mysig, för jag har varit i Hallsberg. Det är riktigt skönt att få vara där faktiskt - rår om mig själv ganska bra då. Fast önskar bara att jag hade körkort, så att jag kunde hjälpa till lite grann. Fast, jag gör ju allt annat jag kan hjälpa till med, så det borde väl räcka.
Känner bara att jag börjar bli lite grinig, men i helgen kunde det bero på naturens gång. Men gör han mig sur, så får han stå sitt kast ;) Nejdå, vi är så snälla mot varandra så. Börjar väl bara inse att han faktiskt drar snart...

Praktiken går bra men ändock trögt. Händer lite kul saker, händer inget alls, bara händer. Inga ben eller fötter än så länge, men det kommer väl snart.
Är insnurrad på en story, som jag inte kan få ur hjärnan. Har skrivit och skrivit, men tydligen är det rätt mycket grejer som händer, så det tar tid att skriva. Kul att min hjärna är boss över mig och inte tvärtom.

Nej, nu ska jag gå och glo på blue-ray film - District 9 :)

Rekommenderas: Olle Waller

Trouble
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0