Underdoll

Yppig...
Nu är det helg och lov. Tror inte att mitt lov blir så himla roligt, men despöch, får jag väl säga till det. Min helg, däremot, blir nog bra. Myspysig, tror jag att jag har använt förr ;)

Idag fyller min kära Mamma år. Hela 40 februariar! Hon är så ledsen ^^ Förstår inte det där med åldersnoja, det är ju bara ett extra år. Det är som om jämna år bestämmer hur man ska vara, att vid 20 är man vuxen, 30 familjemänniska och 40 tant. Nej, det känns bara onödigt. Men Grattis till dig, ska jag väl säga :)

Snart skola igen - gjorde sista dagen på praktiken igår. Rätt skönt, faktiskt, för även om personalen där var trevliga och roliga, så hade jag ju absolut inget att göra. Och skolan skulle vara rätt skönt att komma tillbaka till, lugnt och skönt med något man vet hur man gör utan tänka. Jobbigt när hjärnan sätter igång.

Rekommenderas: Smörgåstårta

Inline
*


Kommentarer
Postat av: ida

Tant vid 40? Jag ligger nog lite före.. ;)

Men stort grattis till din mammi!

2010-02-26 @ 22:04:12
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0