Musik

Nanuh...
Ett tag sen jag uppdaterade, känner jag. Kan bero på att jag inte har haft ett dugg att skriva. Och då blir det ju inte intressant att läsa, eller hur? Inte för att det här är särskilt intressant. Man tänker typ; kan hon komma till saken så att jag kan läsa nästa blogg nån gång?? Nej, för jag tycker om att vara onödig, det ger mig en väldigt skön känsla. Och jag tycker om sköna känslor, så det så.

Sista dagen på praktiken imorn. Det är faktiskt rätt skönt. Visst, skolan är väl väldigt sällan rolig, men det är bättre att vara där och faktiskt göra något. Ikväll, klockan 00.00, ska jag ner på bokrean. Har aldrig varit nere mitt i natten på någon rea, så nu när CTV skulle ner tänkte jag att jag skulle passa på. Eftersom folk typ anser att jag liksom gillar typ böcker ;)

Jag har uppdaterat min Ipod med ny musik. Artister som Milow, John Mayer, The Baseballs och Pixie Lott fyller just nu mina öron. Och självklart är de gamla goda som Pink, Savage Garden, rock från olika årtionden och 70-talsmusik, också med för att förgylla min dag. Känner att musik är väldans bra - när jag inte kan skriva av mig, så kan jag lyssna av m :)

Rekommenderas: Your Body Is a Wonderland - John Mayer

Pinkeye
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0