Dancing the whole way home

Oh...
Har varit hemma i två dagar nu. Min sömnbrist har äntligen kommit ikapp mig och jag fryser och är trött och klen och ofokuserad. Och ändå kan jag inte slappna av och lägga mig. Så jag känner att det inte är någon större idé att gå till CTV, då jag inte skulle orka något ändå. Men imorn, tamejfan, ska jag gå iväg - vare sig jag vill eller känner för det eller inte. Jupp, jag är så bra, så.

Helgen var mysig. I Hallsberg (som vanligt). Vi gjorde absolut ingenting, jag städade inte ens. Ingen av oss kände för något arbete, så det blev film, lite Marieberg och bara myspys. Myspysigt. Nej, nu vart jag ju gulligullig, och det kan jag ju inte. Kan inte sabba mitt rykte.

Just nu känner jag att jag väldigt gärna vill tillbaka till skolan. Inte för att skolan är jätterolig, men bara för att få ett slut på det. Det känns som om man bara går och väntar på något. Och det något är studenten, flytt, jobb, syskon, hemfärd. Typ. Det var en komplicerad lista för den som inte är insatt, men den är väldigt förståndig för mig.

Rekommenderas: TV-spel

Uglies
*

Kommentarer
Postat av: Dolly

Men du, sov! Inte hålla på så där och vara klen och eländig, det är ingen idé..

Vart går flytten?

2010-02-16 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0