Ja, det är...

Skådespel...
I förra inlägget så observerade jag något när jag kollade på Sweeney Todd. Ah, men nu är det fan värre. Där handlade det bara om en observation om hur olika storys fångar oss och blabla.
Men nu sitter jag och kollar på CSI Miami - av brist på annat att göra - och jag är helt förskräckt! Brukar inte ofta titta på programmet, för att jag tycker oftast att det är rätt kasst. Men har glömt bort hur himla dåligt det egenligen är. Visst, det skulle kunna vara intressant, handling och så där - men vem tar hand om skådespeleriet!? Några är helt okej, så som man förväntar sig av en serie som aldrig tar slut, men han som spelar "huvudrollen". Varför? oh Varför?
För det första står han med huvudet nerböjt hela tiden. Replikerna är skrattretande i manus, men de görs bara värre av hur han säger det. Står ofta bortvänd från kameran och sedan slänger sig mot den misstänkte och skäller på honom.
Usch... Sånt är såå inte bra.

Rekommenderas: Gulligt mobilsmycke

Hick-up
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0