Helt slut

Färdig...
Klar! Jag är helt klar med min bok - som jag hade som projektarbete. Har tryckt den idag och är faktiskt nöjd. Syns att den är gjord av ett sådant proffs som jag. Jag är så himla bra, så är det bara.
Jaja, dessutom är jag snart klar med hemsidan - behöver i stort sett bara lägga upp den. Jag är rätt nöjd med hur hela projektet har tagit form. Nu är det väl bara projektrapporten kvar att skriva och ja, Lisa: måste hålla med dig om att det är rätt jobbigt.. ;)

Tre dagar kvar... Det närmar sig. Känner att jag är otroligt jobbig i skolan, men bryr mig faktiskt inte, för jag är glad :) Jobbar hårt och ser fram emot helgen. Det är snart helg.. :D

Rekommenderas: Helnöt

Sin
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0