Sånt där händer och fötter

Ibland undrar man...
Sitter här klockan tjugo i nio på morgonen och käkar frulle vid datorn. Tyckte att eftersom jag inte har något vettigt för mig kan jag väl kika in här. Men insåg att det inte va mycket att kika på, så för väl göra mer. Men insåg nu att jag inte har så mycket att tillägga...
Jag pluggade igår... Jo, det är sant. Jag studerade väldigt flitigt min engelska-uppgift. Jag kände mig otroligt duktig och jävligt uttråkad. Och sen så satt jag och skrev en debattartikel - på engelska. Fatta va duktig jag har vart. Men kan fick faktiskt kladdkaka för besväret, så jag har gjort något nyttigt igår i alla fall ;)

Det är snart helg! Yesbox, och idag blir det pizza á la Mr. James med Miss Lund. Eller är det Mrs..? Jaja, det ska bli väldi mumsigt i alli fall.
Sen blir det ju Cloetta och Hallsberg, så det duger det med :)

Nej, nu måste proffset kila och borsta håret. Skolan väntar. Det regnar...

Rekommenderas: Smala Sussie

Smithereens*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0