Helg en måndagmorgon

Yo, my babes...
Nej, inte riktigt, men va lite tvungen. Insåg igår att min ringsignal (Geek in Pink - Jason Mraz) gör så att jag svarar "Yo!" i telefonen. Bordsmedlemmarna hemma tyckte att det va väldigt roligt. Men vad kan jag säga, det va ju fröken Lund som ringde. Hon är lite yoig ;)
Helgen har vart väldigt bra. Jag har fått min choklad, så nu är jag lycklig. Eller, det kanske inte är chokladen.. Okej, jag va i Hallsberg och hade det trevligt också.  :)

Min lillebror har flyttat hem igen. Tydligen kan han inte bestämma sig. Men jaja, mår han bättre här, så får han väl bo här om han vill. Christian var snäll igår och lät honom åka med när han följde med till Sunne. Alltså okej, det är bara rent folkvett, men saken är den att brorsan lastade bilen full - men det var tydligen okej. Så bra ;)

Egentligen - enligt min och Idas religion - så är det helgdag idag så... Borde inte jag va hemma istället för att sitta i skolan? Hm... Vi måste verkligen införa de här grejerna i samhället, saker skulle bli så bra.

Rekommenderas: Polly

Cloying*

Kommentarer
Postat av: jag tror du vet vem !

Jag tkr verkligen att no ska införa heögdagar på måndagar .. :D eller varför inte varje dag !? haha

2009-09-07 @ 20:56:43
URL: http://jjudas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa jag vill väldigt gärna va me i er religion om de r helgdag varje dag !! :D

2009-09-09 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0