Walkabout

Man får väl det...
Riktigt bra två och en halv dagar. Fick bonda med pojkvännen och det är ju alltid trevligt. Dumpade skolan och körde Karlskoga i tisdags - alltså efter skolan. "Skolkade", fast med tillåtelse, onsdag, studiedag torsdag och ännu en "skolk" idag. Vad gör man inte för lite vett i huvudet..? Seriöst, Sunne tär på en utan att man kan göra nåt åt det - förutom att fly en stund. Behöver familj, pojkvän och polare för att stabilisera mig lite känner jag.

C och jag har, tro det eller ej, åkt lastbil. Och nej, ingen stor långtradare med gigantiskt flak. Nej, han körde en skytracker till en kille som hade köpt den av honom nån gång i februari, mars. Här går det undan, serru ;) Det blev två vändor, så en i onsdags, då han kom och hämtade upp mig - visst är han söt ^^ - och en igår. Det va inte så långt, men jag listade i alla fall ut att jag inte tänker börja köra lastbil.. Sen har vi väl bara chillat - jävlats med varandra, som vanligt :)

Förhoppningsvis blir det lite umgänge med fröken Lund i kväll. Det har inte blivit så mycket de senaste veckorna eftersom vi båda har varit upptagna. Känns inte så kul, men det är väl sånt man får ta. Vi får ta igen det senare :)
70-årskalajs hos min grandmama, så man får väl nästla i sig i en klänning och strumpbyxor och fixa till sig i håret och helt enkelt bli lite småfin. Fast först är det mârten och marknadsnougat! Sen får jag träffa alla mina bubbisar och andra släktmedlemmar. Skojigt, skojigt :D

Rekommenderas: The Simpsons

Hanghai
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0