Choklad !!

Mmm...
Bara så att alla vet så ska jag till Cloetta-fabriken. Ja, jag vet att avundsjukan börjar koka där inne i era hjärnlösa kroppar, men nu är det så att alla med bil kan ta sig dit - åk till Ljungsbro!
Men nu är det att puckot jag ska åka med fattar antagligen inte att det är långt. Han ska först åka från sin Hallsberg, hämta mej i Karlskoga, åka till Ljungsbro och sen åka till Hallsberg igen. Dagen efter så ska han skjutsa mej till Karlskoga och sen köra upp mej till Sunne och på måndagen åka tillbaka - helt störd, jag vet. Men jaja, det är väl hans val :) Och det gör inget om han är störd, det är bättre så - för då passar jag in mer ;) Just det ja, det är över 450 km. Pucko...

Är väldigt rastlös, men ska försöka arbeta lite med hemsidan. Jag har en väldig beslutsångest över vad som ska va med och hur den ska se ut. Just nu vart jag sugen på kyckling. Oj, snacka om att byta samtalsämne, men jävlar va grillad kyckling skulle sitta fint just nu. Jag tror jag är hungrig...
Jaja, back to work.

Rekommenderas: cssmania.com

Trolly*

Kommentarer
Postat av: Du vet vem ..

haha va glad att nån vill skjutsa överhuvudtaget OCH så ska du va glad att du får komma till cloettafabriken.. haha (kanske kommer en beställning) ;D haha och så måste jag måste jag bara säga , bra svenska du har ..han ska åka från sin hallsberg !? hahah

2009-09-02 @ 16:48:42
URL: http://jjudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0