Trevliga dagar med trevliga vänner :)

Nej, vet du vad...
Den här veckan har gått väldigt sakta och jag känner att den kommer gå lika sakta innan den är slut. Herr Kylvik - även kallad, av sig själv, Kungen - kom hit i måndags och åkte hem igår. Vilket va väldigt bra, för jag kan inte komma till honom i helgen, vilket jag egentligen skulle. Han fick lite jobb nere i Skåne, i den ljuva staden Malmö - så han får väl komma hit på söndag eller nåt istället :)
Trevliga dagar. I tisdags spelade vi lite wii. Han blev lite småtjurig när jag bevisade att han inte var kung, men han fick ju faktiskt vinna i tennis, så han borde må lite bra. Tant Knutsson och Fröken Ilona kom förbi och spelade lite med oss - och skrattade. Jag hade ont i magen. En viss boxningsmatch höll på att ta kål på mig: skratt. Lite tråkigt att han åkte hem, såklart, men man kan väl inte umgås alla dagar ;)

Palla skriva mer - har inte hänt nåt annat, så det kvittar egentligen. Lugn helg blir det väl i alla fall. Den första på ganska länge... Gött :) Förra helgen va väldigt uppe i det blå, men det var kul det med. Med skojigt folk blir allt bra :D

Rekommenderas: Massage

Opium*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0