Find your own blue, jumping pig

Happ...
Sitter här och kan börja med att skriva att jag har det tråkigt som vanligt när jag bloggar. Har vart hela veckan i Hallsberg. Underbar vecka, om jag får säga det själv. Igår blev det lite jobbning i Karlskoga, vilket var trevligt det också - förutom att jag inte är bra för fem öre på nåt som Mr Ljuskonsult jobbar med. Men jaja, han ville ha med mig och jag hängde med, och jag hade rätt kul ändå. Jag fick ju umgås med honom, eller hur ;)

Det känns lite nu som jag försummar kompisar - men jag försöker få ihop det så gott jag kan. Det är lite tråkigt att inte träffa vissa, som lilla Lund, särskilt ofta, men förhoppningsvis så är det bara en tillfällig svacka. Saknar det faktiskt... Men imorn så blire andra bullar!

Fikade och vandrade på stan med en annan polare som jag inte har träffat på länge heller - det var faktiskt väldigt trevligt att träffa henne. Det kändes skönt att snacka av sig lite om allt och inget, som vi brukar göra. Köpte ett par jeans också - ojoj. Funderar på att googla på balklänningar ;) Man måste ju börja nånstans, nån gång.
Undrar bara va jag ska göra ikväll. Umgås med nån polare eller med the family? Hm... Det tåls att tänka på.
Äsch, despöch.

Rekommenderas: Blåbärspaj

Rocky
*


Kommentarer
Postat av: Dolly

haha, kan du inte ljus?! jaja, du har väl tid att lära dig. praktik tom kanske? ;)

balklänning är lite skrämmande men du kommer säkert hitta något snyggt. desöpch!

2009-10-30 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0