Fight to stay alive

Helg...
Jag hade rätt när jag trodde att jag skulle få en tråkig helg. Men den vart inte fullt så tråkig som jag trodde. Kan bero på att jag sysselsatte mig typ hela lördagen. Jag kan berätta att jag har varit så duktig, faktiskt. Jag har
1.
städat mitt rum
2.
rensat ut grejer
3.
rensat ur och lagt ner andra saker i kistan
4.
tagit ner och satt upp en hylla
5.
bäddat om i sängen
6.
sorterat mina böcker och ställt vissa på den nya hyllan
7.
kört bil.
8...
eh, det var nog slut där. Men fatta! Jag har varit riktigt duktig, eller hur? Sen så var det ju tråkigt egentligen, men jag var i alla fall sysselsatt nog att inte krypa ur skinnet och låta det klättra på väggarna. Men idag! Då blir det Karlskoga så det ryker om det. Ska åka om två timmar och jag bara räknar sekunderna. Då blir det lite socialt umgänge med Fröken Lund och imorn kommer väl C och hämtar upp mig och drar iväg mig till Hallsberg för några dagar. Och jag kan säga så här, jävel va gött!

Rekommenderas: Mat

Con Amore*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0