100010101010000111

Filmer för livet...
Min helg har varit toppen. Fredagen spenderades med Tant Lund och Broder Skoog. Glodde på Up och det vill jag säga, uh, så bra :D Och The boat that rocked, också, och den var bra den med. Jag och Lund var väl inte så sociala, men det är vi väl aldrig ändå, så det funkar väl.
På lördagen klev brorsan och jag på bussen mot Örebro där vi blev upplockade av min hallsbergare. Lite läskigt att va med brorsan och pojkvännen sådär samtidigt, men egentligen inte - min bror är snäll. Och dessutom var det ju bara tills resten av familyn kom, vilket var ännu läskigare - dom var hemma hos honom! - men det gick finfint ändå. Dom gillade läget och han gillade läget, så det var bara jag som inte gillade läget och då är det lungt. Närå, det va faktiskt ganska kul. Päron tyckte om det i alla fall. Och John gillade baren ^^
När dom hade dragit käkade vi, drog på en film och slappade. Sen bar det av till Örebro och bio! Efter lite för hög hastighet och krångel med biljettautomat, kom vi fram till bion och snart satt vi och tittade på den svenska filmen Bröllopsfotografen. Lägg märke till svensk film. Ja. Jag, Denise Skoog, gick på bio och såg en svensk film. Den där mannen har verkligen försört mig. Och den var faktiskt helt okej. Dom mobbade värmlänningar, och det va faktiskt ganska kul :P Och så va det ju trevligt att va på bio med Christian också :)

Nu ska jag iväg och arbeta som vanliga människor. Alltså ska jag sitta och stirra in en vägg tills skolan är över och jag får gå på föreläsning och sen trippa hemåt. Efter att jag varit inne i lite affärer...

Rekommenderas: Öppet hus

Blow*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0