Inte så roligt, kanske

Du skall icke...
Funderar på vad man ska göra. Har inte mycket på att-göra-listan. Eller, har ganska mycket på listan, bara inget jag egentligen vill göra. Kanske ska sätta mig och läsa nån av de nya böckerna jag köpte. Ja.. Det skulle va väldigt skönt - men är så jävla rastlös nu för tiden. Det enda jag kan göra egentligen är att lyssna på musik. Musik är väldigt bra..

Var i skolan för första gången på en vecka idag. Skippade idrotten, för kände inte att jag orkade den. Tanja kommer slita mig i stycken, men det kvittar väl. Då får jag ju lite motion när jag springer som fan. Hm.. Ska nog ut och springa senare. Innan eller efter jag är med Ida? Borde göra det innan, för om jag känner oss rätt så kommer vi inte separera tidigt. Fast det är ju så mycket skönare att springa på kvällen. Och jag vill verkligen springa, för det har jag inte gjort på evigheter.
Men nu är det fan dags för mig att ta tag i lite skolarbete. Jag har slappat en del ända sen jag började och det är ju inte bra egentligen. Har bara ingen lust... Nu får jag ta och ge mej. Det tar ju inte precis lång tid att göra alla uppgifter. Det är ju bara det att det är så tråkigt. Jag menar, samhällen. Tråkigt! Religion. Tråkigt! Men skriva noveller, läsa böcker och kolla på film kan jag göra. Åh, blää!

Rekommenderas: Dennis French

Work
*

Kommentarer
Postat av: dolly

inte springa!

2009-10-01 @ 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0