Uppdatering från Hallsberg

Hallå...
Sitter bara en kortis framför datorn för att säga att jag är otroligt duktig. Har dammsugit och bäddat och hängt upp tvätt och plockat ur diskmaskinen idag. Vet inte rikigt, men det känns som jag kommer göra fler väldigt duktiga saker innan dagen är slut. Jävel va bra jag är ;)
Just det, har skrivit lite på min bok - mer kommer, mer kommer. Man måste bara få sig lite tid att andas ut från allt. När allt kommer omkring så har alla rätt - ta hand om dig själv först innan allt annat kommer i vägen. Inget ska komma i vägen, för det är du själv som räknas först.

Rekommenderas: The Kingdom

Love
*

Kommentarer
Postat av: dolly

har jag tagit din tid? =/

2009-11-28 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0