Jag har en rosa kanin

Helger...
Har upptäckt att vissa helger är bra. Den här, till exempel, va väldii bra. Min kära karlskoging kom och hälsade på hela helgen och det var otroligt trevligt. Hon var duktig och följde med mig på Öppet Hus. Blev lite road av hennes reaktion av mina klasskamrater, som jag inte särskilt mycket reagerar på. Men det är väl tur att nån märker dom ;)
Efter det öppna huset - med live-sändning som jag inte är så road av, men gjorde ändå och jag var väl helt okej - hamnade vi i min röda soffa och stre lite smått. Och helt plötsligt blev klockan halv ett. Hur gick detta till? frågade vi våra små hjärnor, som redan låg och sov och brydde sig inte om att svara. Under dessa massa timmar hade vi tydligen en massa mums att snacka om - snygga kroppar, killar, livsproblem, sockiplast.
Det var faktiskt riktigt skönt med en hel helg med henne, för en gångs skull, det var otroligt längesen. Det är svårt att bolla varandra när vi bor på skilda ställen och båda har olika saker på tallriken. Men vi gör så gott vi kan, antar jag. Ska försöka göra bättre - när jag har ryckt upp mig själv först.

Jaja, helt plötsligt vart det deprimerande. Ska gå och jobba lite projekt nu.

Rekommenderas: Björn Rosenström

Wheel
*

Kommentarer
Postat av: jag tror du vet vem !

du borde reagera mer på dom !! Du anar inte va du missar ;) haha

2009-11-24 @ 17:45:34
URL: http://ljudas.blogspot.com/
Postat av: ett sjukt svin

Jag hoppas du har reagerat , annars är d synd om dej ! För dom är inte att leka med ;)

de är väldigt tragiskt att int ha nått att gö !!

2009-11-25 @ 12:02:23
URL: http://ljudas.blogspot.com/
Postat av: du vet vem !

nej jag hoppas verkligen inte att du är bilnd , men man an ju börja undra ibland ;)

2009-11-25 @ 16:04:38
URL: http://ljudas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0