Ibland är man kär och ibland är man bara hungrig

Saknar...
Nu är det ju så att jag måste klaga lite smått, som jag har gjort under de senaste dagarna. Min lille man är i USA utan mig och vi ska inte höras av än på några dagar. Det känns inte så bra, men jag antar att det ska bli värre när han drar iväg till Kosovo... Dessutom kommer jag säkert va väldigt stolt över mig själv att jag klarade mig i tio dagar utan att prata med honom, fast det är svårt. Helt otroligt egentligen, att någon jag har bara har känt i 3 månader får mig att vara så här. Glad men smått skräckslagen, samtidigt. Fast... Älskar't ;)

Nu är det fullt ös medvetslös och sen upp på fötter och jobba ändå i skolan. På lördag är det Öppet Hus (21 november, 12-15, Broby Grafiska) , så allt och alla är välkomna. Själv ska man ju vara programledare i livesändningen - inte jätteskojigt, men livet är väl inte alltid det. Kom dit, men titta inte på mig - titta på alla pretty colors som finns på bilder som våra kära fotoelever har hängt upp istället :)

Rekommenderas: Mejl

Love
*

Kommentarer
Postat av: Dolly

våra kära? tror det blev lite fel darling. vår kära! singular, inte plural ;)

2009-11-18 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0