Helg, helg, varför finns det inte mera helg?

Vet inte riktigt...
Har inte riktigt varit på topp i helgen. Kanske fått för lite sömn eller så är jag bara lite pmsig. Man vet aldrig. Däremot har helgen varit bra ändå, som alltid när min Mr Man är här :) Han mådde inte så bra när han kom hit eftersom han hade tagit influnensasprutan. Hade knappt sovit och hade haft feber hela dagen - stackarn. Så någon gång vid 8 halv 9 sa det boom-shicka-bam-boom och han sov. Så jag fick underhålla mej själv resten av kvällen, eftersom jag inte kunde sova - alldeles för tidigt. Det gick rätt bra, faktiskt :P
Fast den där sprutan verkar inte så jävla rolig. Han hade som sagt feber och kände sig hängig, ont i armen som han hade fått sprutan - såklart - men inatt så hade han ont i andra armen också. Det va faktiskt synd om honom för han kunde inte göra nåt då den inte gjorde ont. Men efter lite liniment och två alvedon kom han och la sig igen och sen klagade han inte mer. Men lite läskigt är det att man kan få så ont. Jaja, man får väl ta den och se hur mycket man plågas själv.

Rekommenderas: Johan Falk - Jag erkänner, dom är helt reko

Finder*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0