Barahbambam

Immun...
Idag har jag varit väldans duktig och jobbat med min hemsida. Jag är klar med första skissen och känner mig väldigt väldigt stolt. Den vart bra också, tycker jag. Nu ska bara min handledare titta på den och ge mig feedback - som man alltid behöver - så kan jag sätta igång och bygga den på rikigt.
Fixade även lite med pojkvännens hemsida - han bad mej kolla upp en ny design och då är jag så snäll och gör det. Är jag inte snäll? Ida också, för hon hjälpte till ;)

Har även tagit The Spruta idag, så nu är jag immun mot svin. Alltid bra - tyvärr inte mot svin i allmänhet. Attans...
Det känns inte alls farligt. Har lite ont i muskeln, men det kan bero på att jag har fått en spruta inkörd där - bara gissar... Annars mår jag fina fisken. Eller nej, jag är väääääldigt trött. Så nu ska jag nog gå ut och glo på TV en stund och sen hoppa i säng. Ska nog trösta min boyfriend först, han är lite småsur.

I helgen blir det bio!!! Och Hallsberg :) Och Lisa så klart :D

Rekommenderas: Tingeling

Dust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0