Woouoou Wonderchild

Är man dyngsur så är man...
Imorse var det fint väder, det blåste lite men det var ingen fara. Sedan går det nån timme och pang! Det regnar. Jävla pissväder. Gick på mârten och såg inget för det regnade på mina glasögon, sen tog jag av dom och då såg jag ännu mindre. Vet inte riktigt om jag tänkte igenom det där...

Lisa kommer i helgen så måste snart ut i regnet igen för att möta upp henne på tåget. Egentligen skulle det bli grillat ikväll, men av nån anledning så funkar inte det. Undrar varför... Så funderar på att dra med henne och käka nåt pizzaaktigt. Det går hon säkert med på om det visar sig att jag orkar gå iväg. Men pappa brukar grilla när det typ regnar så.

Rekommenderas: Skändad av Khady Khoïta

Pose
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0