Valborg !! ..en dag senare

En timme kvar...
Snart ska jag till Karlskoga. Gött, fast... Morsan flyttar ju idag, så jag får väl hjälpa dom antar jag.. Äsch, jag borde vara van vid det här laget. Ska i alla fall dit. Blir nog hela helgen - orkar inte åka hem imorn, det känns onödigt. Fast jag ska in till Karlstad och käka med 24 släktmedlemmar. Äsch, det märks väl antar jag. Tar dagarna som det kommer, är det inte så?

Igår grillade jag med Ida, det va trevligt. Sedan gick vi ner till Kolsnäs och träffa en del folk. Trevligt det med. Sen blev det mindre trevligt, sen trevligare. Ida såg Sweeney Todd för första gången - hon drömde nog mardrömmar inatt ;) Jag tycker att den är väldigt bra, den rekommenderas starkt. Såg den första gången på tåget till Göteborg förra året ^^

Rekommenderas: Just nu, gå ut istället för att sitta vid datorn

Power
*

Kommentarer
Postat av: ida

mardrömmar!? jag vågade inte ens somna :P

2009-05-01 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0