Under tiden, ta en svängom

Skriva, skriva...
Jag har skrivit ett tag på en bok nu, för hand. Så nu försöker jag få in det på datorn så det är någorlunda läsligt. Det här bevisar mer än nånsin att jag har haft tråkigt de senaste två dagarna. Men det kan ju bero på att jag alltid har tråkigt. Deprimerande, ja... Äsch, jag har överlevt så här långt.

Jag har kommit på att jag älskar Heiniken-reklamen. Den där när tjejen visar sin garderoben för sina vänninor och dom skriker som fan. Och sen så hör man killarna. Ett helt rum med öl! Den är så jävla klockren! Älskar den! Coca-Cola-reklamerna är också bra. Jag ska leta upp reklambyrån som gör dom och börja jobba där.

Rekommenderas: House

Bibidibobidibo
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0