These aren't the droids you're looking for *coolt tecken med fingrarna* x)

Ensam i solen...
Jag har legat i solen typ hela dan. Eller, jag va ner på Sunne först och käkade lite, försökte hitta en bok på bibblan men den fanns inte så fick ta en annan. Men sen så satte jag mig först på en stol och drog på lite musik i datorn - men sen insåg jag att jag kan inte bara sola armarna och bröstkorgen. Så jag solade magen en stund också. Sen insåg jag att man inte bara kan sola framsidan. Så jag hämtade en filt på mitt rum och la mej på gräsmattan. Så nu har jag bränt mig lite smått på ryggen och på knäna :D Jag älskar min hud!

Igår tittade vi på en film i nästan 4 timmar (!!) i skolan. Det va Hamlet - den va ganska okej. Jag menar, tycker man om en långdragen historia om galenskap och hämnd med språk från 1500 1600-talet och överdrivna teaterskådespelare, så var den nog till och med bra. Men jag stod ut med den och kunde skriva en recension efteråt - så jag är nöjd med min prestation ;)

Det är i alla fall väldigt gött att va ensam hemma. Har nyss lagat mej en måltid bestående av strimlad kycklingfilé och potatiskroketter. Mums :)
Ska ta och pallra mig ut i solen igen - fast datorn är snart död så får väl ta med mig min Ipod.
Men måste kila nu, en polare kommer snart och ska låna mitt kort till skolan. Undrar va han ska sno ;)

Rekommenderas: Fanboys

Smile
*


Kommentarer
Postat av: D. Washington

wow, en bild! jag är imponerad ;D

2009-05-30 @ 23:00:13
Postat av: judas

jaa just de ..

haha de vet jag väl att du vill !! ;D

2009-06-01 @ 17:03:59
URL: http://jjudas.blogg.se/
Postat av: Pennan under sten i skogen i havet

ahh men du tror inte att du är mitt hatobjekt eller !?

2009-06-02 @ 20:07:49
URL: http://jjudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0