Regn lämnar frid

Sitter i biblioteket...
Gömmer mej lite från lärare eftersom jag inte har dykt upp på lektionen än. Försov mej lite hemma så jag bestämde mej för att jag inte orkade gå upp och somnade om. Det va ganska gött. Sen gick jag upp när en polare messade mej - jag kan inte sova hela dagen. Kollade på film och nu är jag här.
Det är väldigt fint väder ute, jag var till och med tvungen att ta av mej jackan! Fast det säger väl inte så mycket, med tanke på att jag har en skinnjacka... Det är väldigt varmt i jeans också. Om nån ville veta...

Funderade lite grann på att plugga Naturkunskap, men insåg snabbt att jag inte hade papprerna med mej - så det sket sig ju. Kanske man ska försöka sig på att lista ut vad man ska snacka om på nationella på fredag. Har en bild. Ska man ta en bild till, eller en text? Jag funderar... Kanske jag listar ut det nu, så kan jag skriva ett PM i eftermiddag.

Rekommenderas: White Oleander

Pose
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0