Man får inte springa i biblioteket...

Sitter på bibblan...
Idag är jag jätteduktig och sitter här med min fina dator och försöker plugga lite språk. Inte alltid det lättaste när det man vill mest är att dra fram en bok och läsa ut den på ett par timmar.. Men nu ska vi vara duktiga och få till nåt bra på pappret. Efter det här förstås ;)

Nationella i matte suger röv, om nån ville veta. Hur kan nån skolverksakgrej förvänta sig att man ska kunna göra uträkningar på saker som man inte ens har lärt sig? Ska man va ett supergeni som Dexter? Va? Jag är mer som DeDe och det står jag för! :) Aja, man får väl överleva. Som min kära vän sa, det är ju bara matematik.

Rekommenderas: Tofsar

Boo
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0