Inte skönt väder..

Lisa målar...
Den här veckan har gått fort. Lisa kom i onsdags - hon har varit duktig och målat vår altan :) Sött av henne, eller hur? x) Jag hjälpte till, väldigt lite - men jag tror att mitt sällskap var det viktigaste. Mentalt stöd, serru.
Nu står hon där ute och stryker på det sista lagret. Och jag sitter inne vid datorn. Hm.. Nåt fel med den här bilden? Nej, det är ju hon som får betalt ^^

Karlskoga! Jag har inte vart där på typ tre veckor, om inte mer - har tappat räkningen. Så nu ska jag åka dit. Vi tänkte stanna till i Karlstad en stund, shoppa lite på Carlings - man kanske hittar nåt till och med.

Rekommenderas: justshutupandread.blogspot.com

Fisheye
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0