Ihållande hängighet

Matte är sååå inte kul på mådagmornar...
Jag tror att den/dom som uppfann matte gjorde det för att plåga alla dessa oskyldiga själar som intet ont vetande tar klivet in i skolvärlden och sedan är fast i floder av matematik och inte kan ta sig ut ! Jag är helt övertygad.

I helgen hade jag en polare från Karlskoga hos mig. Innan hon kom vandrade jag runt på mârten med Li och Robin och ja, det regnade hela tiden. Vi var ganska blöta och kalla när vi kom in till mig. Men jag fick i alla fall min marknadnougat och en ny piercing, så hela dagen var inte bortslösad. Men det har jag redan skrivit om, så...
Lisa kom vid 6, och då började det ösregna. När vi klev innanför dörren så slutade det. Yeay... Det har inte hänt så mycket i helgen. Vi har varit ganska sega. Kollat på tv, gått ut och vandrat, suttit still, käkat glass och sånt där. Lugn helg, men ändå är jag rätt trött. Igår var jag helt slut - men när jag skulle gå och lägga mig sa det Bing!! och jag va ultrapigg. Gud, va jag älskade min hjärna just då...

Rekommenderas: Dane Cook

Food
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0