Hört att det är viktigt att andas. Livsviktigt, eller dödsviktigt?

Nejdu, jag är väl aldrig irriterad...
Inte ofta, men idag var jag riktigt jävla irriterad. Speciellt på folk som inte kan tänka lite själva och även om man säger åt dom vad som ska göra och inte gör det. Jag menar, hur svårt kan det vara att snacka med en snubbe? Va?
En del stress idag. Skulle hänga upp våra bilder till utställningen imorn och typ ingen gjorde nåt. Bara några - väldigt bra - personer var utan tumme i arslet. Man springer runt där och försöker ordna det ena och det andra. Man har gjort det i stort sett hela veckan - med lite mindre att göra. Man har gjort det i stort sett varje projekt. Mycket gnäll, självklart - hur ska man annars överleva?
Men det värsta? När nån kommer och säger "Ah, men jag har ju gjort skitmycket, varför ska jag göra det här?" Men va fan har jag gjort då? Sovit? Okej, jag fattar att det kanske är lite press och det var en del att göra, men offra dej lite. Okej, förresten - det är inte det värsta, bara en av sakerna. På delad förstaplats ligger: "Slutar vi nu eller?" Hallå?! Vadå, slutar. Vi har ju fan hur mycket som helst att göra, inte en chans att nån ska gå hem nu. Vad gör dom? Jo, går hem.
Hur mycket ville jag strypa nån just då? Väldigt mycket.
Det ordnade sig i alla fall - men jag balanserade på gränsen till att flippa ur ibland, och jag tycker inte om att balansera. Jag balanserar inte! Okej, lugn...

Ska ta det riktigt lugnt i helgen. Imorn ska jag bara gå till biblioteket och försöka hänga upp ett texthäfte som vi glömde och kolla lite på utställningen. Hoppas att det kommer några och stödjer oss i vårt arbete ^^

Rekommenderas: Phish Food

Tyfoon
*

Kommentarer
Postat av: ida

haha, nu börjar det hända något på denna bloggen! argare inlägg har jag aldrig skådat.. fortsätt så denise ;D

2009-05-17 @ 21:32:47
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0