Fotoutställning

Tjaru...
Veckan har gått i rätt normal takt. Ibland kan man ju känna att det går görfort eller så jävla segt, men... Det har varit en helt vanlig vecka. Haft en del att göra, pluggat tre dagar i rad för första gången i hela mitt liv. Jag menar, när fan tog jag hem jag läxor sist och verkligen gjorde dom? På biblioteket? Stolthet, välkommen!
Haft en del att jobba på med utställningen på bibblan med klassen. På nåt sätt blir man alltid gruppledare, så då får man också bete sig som en också. Jag vet, vem kunde tro det? Ändå har det inte kännts fullt så stressigt, har bara vart lite smått osocial de senaste veckorna känner jag - alla som tagit åt sig, ursäkta.

Ska nog ut och läsa lite - har helt ärligt inte gjort det på ett tag. Eller kanske dra på en film.
Var by the way jätteduktig på idrotten idag - joggade/gick 2.2 kilometer. Jag kom runt och ännu en gång: Stolthet, välkommen! x)

Rekommenderas: Den första snön

Praise
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0