En ny start den 3 maj

Ny lägenhet...
Har vart i Karlskoga hela helgen. Dom flyttade ju i fredags så jag kom precis när de fått in allt i lägenheten, typ ^^ Så har man levt bland kartonger ännu en gång. Fast mamma och brorsan är ju så rutinerade nu, så det har gått rätt fort att få det mesta på plats. Det blir ju riktigt fint här :P

Va i Karlstad och käkade med släkten igår. Hade inte sett ett par av mina kusiner på typ 10 år, så det va kul att se dom.. Ska jag säga hur många vi va där inne på Kebabhouse? 26 pers. Jag trodde inte mina ögon när jag såg alla. Tre personer till, mina kusiner, och vi skulle ha varit alla. Plus deras pojkvänner och flickvänner, om dom har några förstås ;)

Nån som har tänkt på att alla sitter rakt upp och ner i bussar? Okej, en del sover och sitter lite slappt, men inte som jag oftast gör. Slänger upp benen lite varstans och ska helst sitta så ihopsjunken som möjligt. Tänkte på det i fredags när jag åkte hit - det känns inte helt okej.. =)

Rekommenderas: Filé Mignon

Golden
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0