Våffeldagen

Okej, vilket jävla slut...!
Har läst ut boken till svenskan nu och va fan!? Den bara slutade! Jag fick nästan en hjärtattack för att jag inte fick reda på vad som händer sen. Men nu när jag har tänkt lite på det så insåg jag att boken har vart skum igenom, så varför skulle inte slutet va det? Just det, så det va egentligen skitbra. Älskade boken överhuvudtaget - rolig, sorglig, dramatisk, skum, spännande. Bra, alltså.

Idag är det Våffeldagen! Klart man ska ner och köpa sig en våffla. Jag menar, nånstans i Stockholm måste dom väl sälja våfflor, elller hur? Ska bli riktigt mumsigt >.<

Min handledare har åkt till Karlstad och sedan vidare till Göteborg, så jag har slängts över till alla andra. Inte för att jag har något emot det, alla andra är lika trevliga dom :) Börjar vid 3, så tänkte glida runt lite på stan innan jag åker dit. Så nu är det slut för moi.

Rekommenderas: SOS från mänskligheten av Johanna NIlsson

Peace
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0