Slottsbacke

Jahaja, sista dan klar...
Igår sa jag hejdå till tv4. Det har varit en görbra vecka. Igår fanns det två PRAO-barn där också. Knut och - hör och häpna - Denice. Se, hon heter ju typ samma som jag. Helt otroligt! Inte särsklit, men det tyckte hennes handledare. I måndags när jag träffade honom blev han förvirrad och fascinerad samtidigt för att han skulle ju få en praoare på torsdag som hette Denice. Otroligt! Så går var det alltså en Denise och två Denisörs och ja, svenskan är bra på Sporten.
Fast måste medge att jag kände mig lite smart när jag stod i kontrollrummet med två 8:or och förklarade vad alla höll på med. Sen om det blev rätt eller inte är en helt annan sak, dom trodde på mig i alla fall ^^

Ska byta boende idag, så får släpa på en stora jävla trunk över halva stan. Och imorn ska jag va barnvakt för min kära kusin och hennes man åker på nån kryssning. Funderar på att släpa med barnen på bio.. Ska nog ta det med deras mor sen.
Nu ska jag ut och vandra på stan och känna friheten innan jag måste dra tunga saker ;)

Rekommenderas: Old Street Café i Gamla Stan

Boink
*

Kommentarer
Postat av: ida

åh vad jag får lust att åka till storstaden igen!

hoppas du har det bra där borta <3

2009-03-28 @ 12:42:43
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0