Rollercoaster

Få se nu, vad har hänt sen senast..

Jo, just det. jag har vart i vårt kära huvudstad och kollat in Buddy Holly. Riktigt trevlig musikal kan jag säga. Älskade musiken, fastän basen var lite för uppskruvad ibland. Men karaktären Buddy Holly gick mig på nerverna redan från början. Kunde inte riktigt sätta fingret på varför men han var riktigt jävla irriterande! Brolle gjorde i alla fall ett lysande uppträdande.
Och jag älskade basisten i The Crickets och gitarristen i den sista scenen :D

Just nu är jag sjuk :( Borde egentligen va i skolan och arbeta med projektet - men men... Just nu blir det praktikletande i bött. Har fått en vecka på tv4 Sporten, men jag behöver plats till tre veckor till - så, önska mig lycka till.

Rekommenderas: Stockholm


Sayonara*

Kommentarer
Postat av: IDA

Lycka till :D

2009-03-10 @ 16:14:26
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0