Snillerikt

Jahaja... Ännu en obrukbar dag i skolan.

Jag måste verkligen skärpa mig snart. Ska man få nåt gjort så får man fan ta sig i kragen och göra det. Men jag orkar inte !! För det första - tråkigt! För det andra - inte min grej. För det tredje - jag är så jävla trött.
Så, nu ska jag alltså argumentera mot detta och ge mig själv en spark i baken för att ta mig framåt. Okej. För det första - saker är bara så tråkiga som jag gör dom. För det andra - allt kan inte alltid vara min grej. För det tredje - gå och lägg mig i tid för en gångs skull.
Jaha, det låter ju nästan vettigt. Nu ska jag ju bara lyssna på mig själv. Good Luck Chuck, är min reaktion till detta påstående. Toppen, jag sitter och diskuterar med mig själv - det känns som om nån skickar in mig till Diagnos: Okänd snart...

Ikväll ska jag jaga praktik. Önska mig lycka till.

El Diablo*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0