Resan

Happ, nu är man på väg til Stockholm då..
Det känns lite skumt att jag ska vara borta i tre veckor. Jag menar, en vecka va ju ganska mycket tyckte jag när jag var där i höstas. Men tre! Fast det ska ju bli så jävla roligt. Men komma hem sen...? Hur blir det då?
Hej, jag har varit i huvudstaden, du vet den där stora staden med alla öar, och nu kommer jag tillbaka till Sunne, den där lilla staden vid älven förstår du.
Eh, njae, kanske inte riktigt lysande. Men man får väl överleva, antar jag.

Hoppas att resten av klanen har det trevligt på sin praktik och att de lär sig mycket nytt :) Ni tycker nog att det är gött med helg nu, men själv räknar jag minuterna tills det blir måndag. Appropå det, fan vilket jävla minne jag har! Skulle ringa min handledare igår, men gjorde jag det? Nope. För jag har en förmåga till att alltid glömma saker som jag har tänkt på en hel vecka och sen när dagen kommer och jag ska göra det, så är det helt bortglömt. Fast, jag hade ju faktiskt en hel del att göra igår.
Kom ju hem till Sunne vid halv 6 och hann nätt och jämt iväg till optikern innan dom stängde, för att fixa mina brillz. Sedan spenderade jag resten av dagen att packa och cykla iväg till Coop för att hitta nåt vettigt att käka på bussen idag. Efter det ville jag ju bara ta det lugnt och vid halv 12 tiden insåg jag; Jävlar! David! Och så var det med den saken. Jaja, skickade ett mess till honom i morse innan jag åkte och skrev att jag ringer på måndag innan vi börjar.

Nu har jag spytt ut mig tillräckligt med onödig info om min kära helg. Kan någon ringa mig? Jag har så jävla tråkigt! Får nog ta och sova en stund.. Eller nåt.

Bright*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0