Prääktik

Nu är det alltså fyra veckors praktik på gång..
Själv har jag ingen plats den här veckan men nästa så bär det av till Stockholm till tv4 Sport. Ser fram emot det, ja det gör jag ;)
Tar det lugnt i Karlskoga istället. Ska försöka hitta på nåt vettigt att göra.Lättare sagt än gjort.

Lite deprimerande, vädret har varit uselt idag. Jag börjar verkligen ogilla färgen grå. Den får mig att vilja slänga nåt på den och skrika åt den. Eller slänga mig i sängen, dra täcket över huvudet och ignorera den. Lite dumt faktiskt, för jag har grå byxor på mig - men det har inte alls med saken att göra.. typ... Ehum.
Fast det va ju fint väder igår, då var himlen blå och världen bländande. Eller solen var bländande, och snön. Men det är typ världen, så det kvittar.

Stackars lilla Lisa är sjuk. Nu när hon har skaffat blogg och allt, det är såå synd om henne ^^

Lider med dej! >.<

Oops*

Kommentarer
Postat av: Dolly Washington

ungefär som du känner för färgen grå, kände jag för snö för någon vecka sedan :P

ville bara gå ut och slå den, ta bort den från världen och ta fram våren!

när vi kommer tillbaka till sunne är det vår :D det kommer vara mitten av april, nästan sommar.

eller ska du till sunne något under praktiken?

2009-03-16 @ 21:12:18
URL: http://arton.webblogg.se/
Postat av: judas

Tur att du lider me mej !! :O haha

2009-03-17 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0