Otroligt världsomvändande

Tre veckor i Stockholm!
Jag är, helt ärligt, kär i vår huvudstad. Jag älskar att vara där. Jag älskar farten, alla människor, hur man kan ta sig överallt utan större problem. Jag älskar hur man kan gå ut utan att känna igen någon och utan att bli igenkänd och ändå inte vara själv. Funderar definitivt på att flytta dit och om jag nånsin får chansen tänker jag göra det utan att ens blinka.
Men nu får jag i alla fall ha min praktik där och spendera 21 härliga dagar där. Okej, jag kommer antagligen bli lite tokig att leva ur en resväska och inte få sova i min egen säng och sitta i min soffa och bara va för mig själv, men det är ett litet pris att betala.

Är by the way otroligt sugen på Ben & Jerry's och jag tycker att Lisa kan bjuda mig på negroballz, som hon så otroligt egoistiskt bakar ikväll.

Nu ska jag iväg och va social. Eller kanske inte, för dom tittar på AIK-Leksand där inne. Kanske jag smiter ut och inhandlar lite glass... Värt att tänka på, eller hur?

Golden*

P.S Glöm inte Internationella Sömndagen natten mellan lördag och söndag D.S Och självklart att släcka ljuset en timme kl. 20.30 den 28:e ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0