Oh, dazzlin' darlin'

Nu har jag allmänt tråkigt...
Ja, det kan man väl säga med tanke på att jag skriver blogg. Och guuud så irriterad jag blir när man hittar en bok på nätet - på engelska, big shock darlin' - och sen så finns den inte på nåt bibliotek eller nån bokhandel. Smått störande, ja.
Så nu får jag sitta här och gråta över böcker jag aldrig får läsa. Buhu.. Nej, jag tror jag överlever, med tanke på alla böcker jag har att läsa just nu. Dessutom måste jag läsa en på svenska till vår svenskauppgift. Fast, hur svårt är det att läsa ut en bok på tre veckor? Typ, inte...!
Jag funderar på S.O.S från mänskligheten. Fick den i julklapp, så jag tänkte att jag kunde ge den ett försök. Den är inte precis som böckerna jag brukar läsa, men nån gång måste väl va den första. Eller hur..? Dessutom verkar den vara bra och sicken bonus det är.

Min bror fick ett litet spel idag. Jag rekommenderade tv-serien True Blood till honom och nu har han tittat på första säsongen. Gissa vad han fick spel för... Säsongen är slut och lämnade massa lösa trådar för honom att fundera på och den andra säsongen är inte ut än (!!) Shit, hur ska han överleva?! O.o
Dumme fan.. ^^

Rekommenderas: Värmländska

Shupshup*

Kommentarer
Postat av: Anonym

värmländska in my heart

2009-03-21 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0