R.I.P Michael Jackson...

Han dog...
Igår satt jag vid datorn i godan ro och höll på med dittan och dattan. Plötsligt får jag ett mess från Li där det står "Michael Jackson är död! :(" Min omedelbara reaktion vart: blankt... "Va?!" Alltså, fattar ni. Michael Jackson! Det är ju fan Elvis, nästan! Han har ju typ alltid levt. Eller, under min uppväxt i alla fall. Men det va väl dags att han kolade och helt enkelt lämnade musiken efter sig. Han mådde ju tydligen inte bra under sina sista år, så vem vet? Det kanske är för det bättre. Ändå, det känns nästan osant..
Han är King of Pop och kommer alltid att vara det, precis som Elivs alltid kommer vara The King.

Usch, va sentimental man vart. Men det är ju så, en idol som dör är inget man tar lätt på. Hans musik är ju den bästa.

Rekommenderas: Billie Jean, Dirty Diana, Beat It med Michael Jackson

Rest
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0